Jste  návštěvník stránky
Dnes je HlavnĂ­ StrĂĄnka | O NĂĄs | Kde Cvičíme | NaĹĄe Akce | Foto Z TrĂŠningu | Soutěže | Sponzoring |Kontakty | ZajĂ­mavosti SvĂĄtek mĂĄ Nina

Hlavní informační panel
Soustředění 2009 Soustředění 2007 Soustředění 2006 Soustředění 2005 Soustředění 2004

SOUSTŘEDĚNÍ

Soustředění 2008 - rekreační středisko Pařez

Srpen 16. až 22.

Soustředění tohoto roku proběhlo v rekreačním středisku Pařez. Mnozí naši členové již vědí, jak krásná je okolní příroda a jaké možnosti nám poskytuje na různé sportovní aktivity.

Fotografie doplňuji průběžně jak je roztřídím a přeberu.
Velké poděkování patří Hance Zíkové, která mi velkou měrou pomáhá při třídění, výběru fotek a tvorbě galerií.

Fotografie v originálním měřítku budou umístěné v galerii:
na - Soustředění 2008

I letos jsme vyrazili na celodenní výlet a tentokrát jsme naplánovali trasu na 'nedaleký' zámek Hrubá Skála a na blízkou Mariánskou vyhlídku.
Ráno po snídani jsme vyrazili na známou trasu kolem Pařezu, do Mladějova a dál ke hradu Trosky. V polovině cesty pochodu, tedy na zřícenině Trosky, jsme si dali oběd na posilněnou.
Pokračovali jsme dál lesní pěšinou až k zámku. Bohužel jsme na Hrubé Skále zůstali pouze před branou, protože na nádvoří probíhaly historické akce a vstup na nádvoří, kde se kdysi točila známá pohádka princ Bajaja, byl oceněn vstupným. Cestovatelé se posilnili svačinou a vyrazili jsme na Mariánskou vyhlídku, abychom se aspoň podívali, jak ta Hrubá Skála vypadá z dálky.
Cesta zpět začínala "myší dírou", tedy úzkým průchodem ve skále, a dále krásným údolím mezi skalami. Prošli jsme lázně Sedmihorky a skoro do tábora jsme se dopravili vlakem. Skoro, protože do tábora nám z nádraží zbývalo jen něco kolem 3km. Celkem suma sumárum výlet zhruba 24km.

celodenní výlet

Letošní soustředění jsme se zaměřili na trénink kopů. Takto zaměřený trénink pod vedením pana Fuchse (5.dan) byl i pro závodníky. Netřeba dodávat, že oba tréninky byly náročné, jinak by to k ničemu nevedlo. Zlepšování techniky bylo také okamžitě viditelné trénink od tréninku.

trénink našich cvičenců
tréninku závodníků

Pro volný čas na oddechnutí a regeneraci organismu RS poskytuje bazén, hřiště a např. pingpongový stůl. Jednu rozcvičku jsem si neodpustil, abych ji neudělal v bazénu. Rozespalý skočit do studené vody, to byl vcelku šok, ale při pohledu na ostatní jsem se smíchem rozehřál .

koupání v bazénu, jak ve volném čase tak ranní rozcvička. V 7:00 žbluňk...
fotbálek a pinec

Jeden večer byl věnován technikám kata Kanku Dai

cvičení kata

Aby si cvičenci 'odpočinuli' od tréninku technik, věnovali jsme jeden den sportovnímu klání. Klasické disciplíny jako štafetový sprint přes tzv. Grand Cannyon, přetahování na laně, sumo, dobývání hradu a odpolední kros jsme chtěli obohatit disciplínou novou. Nazvali jsme ji 'žabí měchýř', neboli nafukování balonků na čas. Jak se ukázalo, balonky projevily větší odolnost, než byla síla plic našich mladších borců, tak jsme místo této soutěže udělali vrh kamenem na dálku.

fotografie jak se nafukují balonky
jak vypadali bežci před krosem,ale hlavně po něm...
přetahování lanem
zahoď ten šutr co nejdál a vyhraješ
jak to vypadalo v dávných dobách dobývaní hradů
Sumo je národní sport japonců, sumo družstev je naše úprava

Jako poslední bodovaná disciplína byla noční bojová hra. Přes den jsme v lese na vrcholku kopečku vyklidili prostor od větví a klacků, abychom predešli zranění, a v noci se tam vydali znova. Tentokrát jsme byli vyzbrojeni zelenými a žlutými svítícími životy pro dva bojující týmy. Jednu barvu životů jsme přilepili jednomu družstvu na záda a druhé družstvo dostalo druhou a vyslali jsme je na jejich stanoviště pod kopcem. Na znamení se týmy vydaly proti sobě a snažily se vyřadit soupeře strhnutím jeho života ze zad. Zvítězilo to družstvo, jehož alespoň jeden člen 'přežil'. Mnohdy se stalo, že spolu odcházely dvě mrtvoly, kterým se podařilo uzmout život soupeři ve stejný čas . Ale to je život a boj o něj.
Tato soutěž měla na rozdíl od suma nebo dobývání hradu taktickou předehru pomalého přiblížení, ale po setkání obou soupeřících družstev to v bojovém prostoru vypadalo jako zběsilé poletování dvou druhů světlušek .

Nutno zdůraznit, že všechna družstva bojovala do roztrhání těla, posledních sil a posledního dechu a naprosto čestně, jak se na správné bojovníky sluší. Soupeři k sobě přistupovali s respektem a úctou a všechny soutěže tak končily poplácáním po zádech nebo stiskem rukou.

V průběhu soustředění se někteří připravovali na zkoušky na stupně technické vyspělosti, které proběhly na závěr soustředění. Všichni je úspěšně absolvovali.

trénink těch, co se chystají na zkoušky

Vzhledem k tomu, že první den nám počasí ukazovalo ještě svoji horší tvář, jsme nemohli udělat nástup. Tak na nástup na závěr nám na modré obloze svítilo krásně slunce, jako by se s námi také chtělo rozloučit.

slavnostní nástup
poslední procházka se záverečnými bitvami a pak jen čekání na autobus a odjezd

Tělovýchovná Jednota Karate Praha
Radhošská 5. Praha 3 Žižkov
AktualnĂ­ info

info pro začátečníky

info o bezhotovostních platbách převodem

››NabĂ­dka kimon, pro členy naĹĄeho klubu mĂĄme vĂ˝hodnĂŠ nabĂ­dky kimon z KIMONO-SHOP.EU.
V případě zájmu napište mail.
››Dle statistik PraĹžskĂŠho svazu karate, je naĹĄe TJ na 5. mĂ­stě v Praze ve Ĺžebříčku sportovnĂ­ch ĂşspěchĹŻ z vĂ­ce jak 40 praĹžskĂ˝ch klubĹŻ.
››Zde se nachĂĄzĂ­ člĂĄnek ze společnosti Siemens, kde je rozhovor s naĹĄĂ­m trenĂŠrem a zĂĄvodnĂ­kem Honzou Moravcem po zĂ­skĂĄnĂ­ bronzovĂ˝ch medailĂ­ z MČR.

Nábor nových členu

Český svaz karate
PraĹžskĂ˝ svaz karate
KarateWeb - zajimavosti o karate
Pokud má někdo zájem o adrenalinové zážitky na padáku, navštivte stránky www.tandem-servis.cz našeho člena